Connect with us

Educatie

Locuri pentru candidaţii romi la Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării – Universitatea Bucureşti

Published

on

Admiterea din iulie 2021 la programele de master ale Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării. Locurile la buget şi master în funcţie de fiecare program:

Candidaţii la programele de master ale Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării (FJSC), Universitatea din Bucureşti, sunt aşteptaţi la înscriere în perioada 5-18 iulie 202.

Înscrierea la concursul de admitere la master are loc online, pe site-ul facultăţii fjsc.unibuc.ro.

Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării (FJSC) oferă absolvenţilor de facultate 11 programe de master pentru aprofundarea studiilor în jurnalism, comunicare, relaţii publice şi publicitate. Anul acesta la programele de master (Învăţământ cu Frecvenţă – IF), FJSC scoate 145 de locuri la buget, astfel:

Nr. crt. – Program – Limba de predare – Forma de învăţământ – Locuri BUGET – Locuri romi – Locuri TAXĂ

1 Campanii de comunicare în publicitate şi relaţii publice – română – cu frecvenţă – 16 – 1 – 33

2 Comunicare şi resurse umane – română – cu frecvenţă – 16 – 1 – 33

3 Jurnalism şi comunicare politică – română – cu frecvenţă – 15 – 0 – 35

4 Jurnalism tematic – română – cu frecvenţă – 17 – 0 – 33

5 Managementul instituţiilor mass-media – română – cu frecvenţă – 15 – 0 – 35

6 Medias, developpement, societe – franceză – cu frecvenţă – 10 – 0 – 40

7 Advertising and Digital Communication – engleză – cu frecvenţă – 10 – 0 – 40

8 Producţie multimedia şi audio-video – română – cu frecvenţă – 15 – 0 – 35

9 Cercetare aplicativă în Ştiinţele Comunicării – română – cu frecvenţă – 10 – 0 – 40

10 Modă, publicitate, consum (admitere doar în luna septembrie 2021) – română – cu frecvenţă – 14 – 0 – 36

11 Istoria ideilor, mentalităţilor şi culturii de masă (program în colaborare cu Facultatea de istorie) – română – cu frecvenţă – 5 – –

Programe de master în domeniul ştiinţele comunicării, relaţii publice şi publicitate: Campanii de comunicare în publicitate şi relaţii publice; Comunicare şi resurse umane; Jurnalism şi comunicare politică, Modă, publicitate, consum, Advertising and Digital Communication (cu predare în limba engleză); Cercetare aplicativă în Ştiinţele comunicării.

Programe de master în jurnalism: Jurnalism Tematic, Managementul instituţiilor mass-media, Producţie multimedia şi audio-video, Medias, developpement et societe (cu predare în limba franceză); Istoria ideilor, mentalităţilor şi culturii de masă (sec. XIX-XXI) (în colaborare cu Facultatea de Istorie).

Din această toamnă, FJSC lansează programul de masterat Modă, Publicitate, Consum iniţiat şi coordonat de lect. univ. dr. Dan Podaru, prodecanul facultăţii: „Noul program masteral îşi propune să ofere studenţilor o nouă direcţie multidisciplinară, cercetarea modei presupunând multiple abordări, atât sociologice, istorice, artistice, cât şi din punctul de vedere al comunicării fenomenului. Cu un corp didactic format din profesori ai facultăţii şi profesionişti ai domeniului modei şi publicităţii ca: Matei Corvin (creator de modă), Corina Băcanu (influencer şi Creative Director) sau Bogdan Lascăr (pictor ) etc., masteratul Modă, Publicitate, Consum vine în întâmpinarea studenţilor şi tinerilor în general cu o abordare teoretică solidă, dinamică şi răspunde nevoilor actuale de înţelegere şi cercetare impuse de societatea contemporană.”

Taxa de înscriere pentru studiile universitare de master: taxa este 200 de lei pentru înscrierea la una sau mai multe programe de master (maximum trei).

Admiterea la majoritatea programelor de master FJSC are loc pe baza unui proiect de cercetare susţinut online. Detaliile despre concursul de admitere sunt publicate pe site-ul: http://www.fjsc.unibuc.ro/home/master

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole recente

Denumirea Asociației cetățenilor români aparținând minorității romilor este Partida Romilor “Pro-Europa” , asociație care s-a constituit la data de 19.03.1990 și a dobândit personalitate juridică la data de 03.04.1990 prin efectele sentinței civile nr. 1078, înregistrată în Registrul Persoanelor Juridice al Judecătoriei Sectorului 1 București sub nr.1111/03.04.1990Copyright © 2015